گن لاغری ساعت شنی

داشتن چربی‌های اضافه در بدن باعث کاهش اعتماد به نفس افراد و کلافگی آنها می‌شود بخصوص زمانی که قرار است به مهمانی بروند. یکی از راه حل‌های سریع برای خوش فرم نشان دادن انحناهای طبیعی بدن استفاده از گن‌های لاغری است. گن لاغری در طرح ها و مدل‌های مختلفی ارائه می‌شوند . یکی از جدیدترین محصولات آنها , گن لاغری ساعت شنی یا hourglass body shaper است که محکم به دور کمر بسته می‌شود و برای افرادی مناسب است که شکم‌های بزرگی دارند.

از آنجایی که امروزه داشتن اندامی به شکل ساعت شنی و کمر باریک تر یک امتیاز محسوب می‌شود گن ساعت شنی بهترین گن لاغری شکم است که علاوه بر محافظت از عضلات ناحیه کمری, انحنای بدن در پهلوها در قسمت کمر  افزایش یابد و اندام فرم زیبایی به خود بگیرد. بعد از عمل جراحی شکم پوشیدن گن لیپوماتیک از مدل ساعت شنی می تواند در خوش فرم کردن اندام بسیار موثر باشد و فهمیدن تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی کار سختی است.

گن لاغری ساعت شنی

 

حتما بخوانید : با این ترفندها داشتن اندام ساعت شنی یک رویا نیست ! 

گن ساعت شنی برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای چربی سوزی شکم و پهلو
  • برای افرادی که به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند و به دنبال لاغری و فرم دادن شکم و پهلو هستند
  • برای کسانی که جراحی زیبایی شکم انجام داده اند و می‌خواهند فرم زیبایی به شکم خود بدهند.
  • گن ساعت شنی بعد از زایمان برای افرادی مناسب است که می خواهند فرم شکم و پهلو آنها به حالت قبل از بارداری باز گردد.
  • گن ساعت شنی لیپوماتیک

فیلم زیر اهمیت پوشیدن گن لاغری ساعت شنی را در بعد از جراحی زیبایی شکم نشان می دهد :

 

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع گن بعد از عمل جراحی زیبایی و لاغری با گارانتی اصالت کالا


نحوه استفاده از گن‌ لاغری شنی

طریقه استفاده از گن ساعت شنی و نحوه پوشیدن آن به شرح زیر است:

  • ابتدا سایز خود را مشخص کنید.

با اندازه گیری دور کمر با متر می‌توانید سایز خود را مشخص کنید و متناسب با آن گن موردنظر را انتخاب کنید.

گن لاغری خوب

  • انتخاب گن مناسب.

شکم بند لاغری ساعت شنی انواع مختلفی دارند. بیشتر آن‌ها دارای سه ردیف قزن‌ قفلی هستند که می‌توانید متناسب با سایز خود اندازه آن را تنطیم کنید. برای راحتی بیشتر بهتر است که گن را روی ردیف اول ببندید و ردیف‌های بعدی باعث تنگ‌تر شدن گن می‌گردد. بعضی از گن‌های ساعت شنی دارای زیپ‌های اضافی برای محکم تر شدن آن می باشند. ولی برخی از آنها به جای قزن یا زیپ دارای چسب می‌باشند.

  • چنانچه الیاف گن استاندارد باشد نیاز به پوشیدن لباس زیر گن
  • لباسی برای پوشیدن روی گن انتخاب کنید که خیلی تنگ و نازک نباشد.

برای اینکه مشخص نشود شما گن پوشیده‌اید بهتر است لباسی انتخاب کنید که بد

ن نما و نازک نباشد.

در صورتی که با پوشیدن گن احساس راحتی نمی‌کنید بهتر است آن را باز کنید و همچنین پوشیدن گن به مدت طولانی کار درستی نیست و توصیه می شود که گن‌های ساعت شنی را ۸ الی ۱۰ ساعت بپوشید.

    • در هنگام خواب گن خود را باز کنید.
    • هنگام فعالیت های بدنی و ورزش های شکمی حتما گن خود را باز کنید چرا که باعث تنگی نفس و فشار وارد شدن به بدن می‌گردد. ( مگر آن که از گن های مخصوص ورزش که معمولا جنس لاتکس دارند استفاده کنید )گن ساعت شنی

 

گن ساعت شنی خوبه ؟

پوشیدن گن ساعت شنی اصل کلمبیا مزایای زیادی دارد که مهم ترین آن زیبای

ی و تناسب اندام است. فواید گن ساعت شنی شامل :

  • از فواید گن ساعت شنی حفظ تناسب بدن و حمایت از آن در هر حالتی از نشستن و یا خوابیدن.
  • خوش فرم شدن شکم در صورت استفاده مداوم از گن لاغری ساعت شنی.
  • دارای پوششی نرم برای راحتی به هنگام پوشیدن و مناسب برای استفاده به عنوان گن پس از جراحی می باشد.
  • گن‌ لاغری ساعت شنی از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده که ایجاد حساسیت‌های پوستی نمی‌کند.
  • از فواید گن ساعت شنی وجود فنرهای داخلی برای قرارگرفتن بهتر گن بر روی بدن و جلوگیری از لول شدن آن.
  • افزایش تعریق بدن هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی (در مدل های از جنس لاتکس)
  • به محض پوشیدن بدن یک الی دو سایز کاهش سایز دارد.
  • این محصول لاغری از آجایی که دارای ضخامت کمی است برای پوشیدن زیر هر لباسی مناسب است.
  • این گن مناسب برای استفاده پس از زایمان و گن ساعت شنی بعد از لیپوماتیک , جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی  و پیکر تراشی به جهت خوش فرم کردن بدن.
  • گن ساعت شنی بعد از زایمان برای بازگشت بدن به حالت اولیه بسیار موثر است.

حتما بخوانید : با پوشیدن گن لاغری زیبا به نظر برسید ! 


کاهش وزن و لاغری با مرکز خرید گن لاغری ساعت شنی 

 

تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی

با توجه به واردات زیاد گن لاغری ساعت شنی و شباهت زیاد آنها از نظر ظاهری باعث شده است که شناسایی تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی کار سختی باشد.  بنابراین به هنگام خرید دقت داشته باشید که از فروشگاه های معتبر و بالاترین سطح کیفی خرید کنید یا اگر به صورت اینترنتی خرید خود را انجام می دهید سعی کنید به سایت های مراجعه کنید که قابل اعتماد باشند. برای خرید گن لاغری ساعت شنی اصل فاجات کلمبیا به نکات زیر توجه کنید و تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی شامل موارد زیر است :

مشخصات گن ساعت شنی اصل

۱- لیبل گن لاغری ساعت شنی

هنگام خرید به به لیبل محصولات توجه کنید که حتما به گن لاغری ساعت شنی فاجات دوخته شده باشد.

۲- اسکن بارکد محصول

توجه داشته باشید که اتیکت بارکددار و ضمانت اصل کالا به گن فاجات متصل شده باشد و برای بررسی اصل بودن کالا می توانید بارکد محصول را اسکن کنید و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

علاوه بر موارد گفته شده در هنگام خرید گن ساعت شنی اصل توجه داشته باشید که یراق آلات آن کاملا فلزی باشد و بندهای آن قابل تنظیم باشند. درزهای گن اصل کلمبیا کاملا مسطح هستند و به گونه ای طراحی شده که از زیر لباس خصوصا لباس مجلسی قابل مشاهده نمی باشد. همچنین برای تضمین راحتی مصرف کننده در قسمت قزن و زیپ ها از الیاف نرم و لطیف استفاده شده است.

از همه مهم تر گن ساعت شنی اصل کلمبیا به راحتی به صورت روزانه قابل استفاده است و به گونه ای طراحی شده که لول و جمع نمی شود و درزهای آن جایی روی پوست ایجاد نمی کند. ویژگی بارز گن ساعت شنی اصل فاجات کلمبیا وجود الیاف ویول تکس در لایه داخلی و در تماس با پوست است که حاوی مواد معدنی است و بسیار نرم و لطیف می باشد و می تواند در چربی سوزی و لاغری شکم موثر باشد.

چند ساعت در روز گن بپوشیم ؟

استفاده از گن‌ ساعت شنی مزایای زیادی دارد ولی هنگام پوشیدن آن ها باید به نکات زیر توجه کنید:

  • به مدت طولانی از شکم بند لاغری ساعت شنی استفاده نکنید به دلیل اینکه باعث ضعف عضلات و افتادگی شکم و پهلو می‌گردد.
  • بهتر است گن لاغری را ۸ تا ۱۰ ساعت در روز بپوشید.
  • اگر مشکل گوارشی دارید حتما با پزشک خود مشورت کنید.
  • هنگام پوشیدن گن‌ لاغری ساعت شنی از خوردن زیاد غذا خودداری کنید در غیر این صورت گن را بازکنید.
  • گن متناسب با سایز خود انتخاب کنید. گن تنگ باعث بسته شدن عروق لنفاوی و متورم شدن ناحیه موردنظر می‌شود.

آیا گن ساعت شنی باعث لاغری میشود ؟

سوال بسیاری از افراد این است که آیا پوشیدن گن شنی باعث لاغری میشود ؟ هنگام پوشیدن گن لاغری اندام های داخلی از جمله معده فشرده می شود و شخص حجم کمتری از غذا را مصرف می‌کند در نتیجه می‌تواند در فرآیند لاغری فرد تاثیر گذار باشد. البته در کنار پوشیدن گن‌های لاغری ورزش کردن گزینه مناسبی است و شخص می‌تواند سریعتر به هدف خود برسد.

استفاده از گن‌ لاغری ساعت شنی باعث سفت شدن و فرم گرفتن شکم و پهلو می‌شوند و به فرد انگیزه می دهد که تلاش بیشتری انجام دهد و همچنین گن ساعت شنی بهترین گن لاغری شکم است که چربی‌های اضافه پشت کمر و زیر بغل را پوشش می‌دهد و با پوشیدن هر لباسی فرد از اندام خود احساس رضایت می‌کند.

گن لاغری ساعت شنی فاجات مزایای زیادی دارد و تاثیر زیادی در زیبایی اندام دارد. گن مردانه نیز می تواند در لاغری و تناسب اندام موثر باشد ولی گن لاغری مردانه زمانی در لاغری شکم و پهلو موثر است که همراه با ورزش و رژیم غذایی باشد.

حتما بخوانید : رژیم فستینگ متناوب + ۷ نمونه رژیم فستینگ متناوب برای لاغری سریع

بهترین برند گن ساعت شنی

در هنگام پوشیدن گن احساس راحتی داشتن اهمیت زیادی دارد. که این احساس راحتی به نرم بودن الیاف گن بستگی دارد. بنابراین بهترین مارک گن لاغری ساعت شنی باید دارای قابلیت هایی باشد که فرد به هنگام پوشیدن احساس راحتی کند. گن های لاغری ساعت شنی اصل فاجات دارای الیاف ویول تکس است که به هنگام پوشیدن بوی مطبوعی در گن ایجاد می شود و از بو گرفتن بدن جلوگیری می کند.

علاوه براین این گن از الیافی ساخته شده است که پوست را مرطوب نگه می دارد و از خشک شدن آن جلوگیری می کند. همچنین الیاف ویول تکست با دارا بودن ویتامین E روند پیری پوست را با تاخیر می اندازد و برای بعد از عمل جراحی برای کاهش اسکار و جای زخم بسیار موثر است. گن های لاغری ساعت شنی اصل فاجات سوخت و ساز سلولی را افزایش می دهد و در اصلاح جریان خون و آب رسانی به پوست بسیار موثر است.

نظرات درباره گن ساعت شنی

با بررسی نظرات خریداران بعد از خرید گن ساعت شنی این نتیجه حاصل شد که بسیاری از آنها از الیاف نرم گن لاغری ساعت شنی بسیار راضی بوده اند و برای استفاده بعد از عمل جراحی زیبایی شکم لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی بهترین گزینه است به دلیل اینکه به هنگام پوشیدن احساس راحتی خواهید کرد و  بدن خود را حرکت دهید. علاوه بر این افراد از دوخت این گن رضایت کامل دارند به دلیل اینکه می توانید زیر هر لباسی خصوصا لباس مجلسی آن را بپوشید و اندام خود را خوش فرم تر کنید.

برای بعد از زایمان برای جلوگیری از افتادگی پوست بسیاری از افراد از گن ساعت شنی استفاده می کنند به دلیل اینکه این گن پوست شکم را حفظ می کند که به حالت اولیه بازگردد. بسیاری از ورزشکاران در حین ورزش های هوازی از گن لاغری ساعت شنی استفاده می کنند به دلیل اینکه نه تنها سوخت و ساز بدن را بالا می برد بلکه فشاری به قفسه سینه وارد نمی کند و باعث افزایش چربی سوزی در ناحیه شکم و پهلو می شود.

گن ساعت شنی اصل از کجا بخرم ؟

خرید گن ساعت شنی اصل کلمبیا

فروشگاه اینترنتی تب گیر نمایندگی فروش گن فاجات کلمبیا می باشد و پاسخگوی تمام نیازهای شما بعد از عمل جراحی و لاغری می باشد. تبگیر آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان برای تعیین سایز کلیه محصولات است و اصالت و کیفیت کلیه محصولات را تضمین می کند. برای خرید اینترنتی گن لاغری ساعت شنی می توانید با اطمینان خاطر فروشگاه تب گیر را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *