انواع زیادی گن بعد از زایمان وجود دارد.

بعضی گن ها، ساده، کشی و مانند شورت هایی هستند که تا بالای کمر را می پوشاند و بطور کلی فشار کمی را فراهم می کنند. در حالیکه گن های پیشرفته بعد از زایمان از پارچه های ضد حساسیت بدون لاتکس و با قابلیت تنفس تشکیل شده است که باعث بازگشت ارگانهای داخلی بدن به جایگاه خود پیش از بارداری می شود.

برای آگاهی بیشتر مقاله راهنمای انتخاب سوتین شیردهی و گن بعد از زایمان را مطالعه کنید.

به جدا شدن عضلات دوطرفه شکم اصطلاحا دیاستزی گفته می شود که در اثر فشار های حین بارداری ایجاد می شود که با پوشیدن گن های بارداری، ناحیه شکمی بهتر حمایت شده و به طور قابل ملاحظه ای باعث سریعتر شدن دوره بهبودی  می گردد.

مرکز خرید بهترین محصولات بارداری و بعد از زایمان با بهترین کیفیت

تب گیر نمایندگی فروش گن فاجاتFajate کلمبیا ارائه دهنده گن بعد از زایمان , گن لاغری و گن پس از جراحی با بالاترین کیفیت و اصالت کالا

گن پس از سزارین به زنان پس از زایمان به روش سزارین احساس آسایش بیشتری می دهد. در حین بارداری، بسیاری از زنان نگران بازگشت به حالت اولیه بدن قبل از بارداری هستند.  بدون ایجاد فشار، بازگرداندن حالت بدن به فرم سابق، بسیار زمانبر است. با ایجاد فشار، شما می توانید خیلی سریع تر به فرم قبل از دوران بارداری خود دست پیدا کنید. با انجام این عمل، اعتماد به نفس شما افزایش یافته، در دوره ای که پر از تغییرات و تجربه های گوناگون است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *