جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی چیست؟

اگر شکمی بزرگ با چربی اضافه دارید و تمام روش های لاغری مانند رژیم و فعالیت های ورزشی را امتحان کرده اید, جراحی زیبایی شکم یکی از روش های رایجی است که برای رسیدن به شکمی ایده آل به شما کمک می کند. جراحی زیبایی شکم انواع مختلفی دارد یکی از بهترین جراحی های زیبایی شکم برای رفع افتادگی و شلی پوست آن جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی است که با این جراحی زیبایی چربی های اضافه شکم از قسمت بالا و پایین آن برداشته شده و برآمدگی آن با فشرده کردن عضلات دیواره شکم اصلاح شده و شکل متناسبی به خود می گیرد. افرادی که به دنبال جراحی ابدومینوپلاستی هستند باید سالم باشند و همچنین قصد بارداری در آینده نداشته باشند چون عضلات سفت شده و به حالت قبلی خود باز می گردند. دو نوع جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی یا تامی تاک وجود دارد:

فول تامی تاک

فول تامی تاک یک روش عمل جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی است که برای افرادی مناسب است که شکمی بزرگ و با انباشت چربی زیادی دارند.

مینی تامی تاک

مینی تامی تاک یک روش عمل جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی است که برای افرادی کاربرد دارد که چربی کمتری در قسمت شکم دارند.

حتما بخوانید : ۴ جراحی زیبایی شکم و همه چیر درباره جراحی زیبایی شکم

عمل جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی

جراحی شکم ابدومینوپلاستی یا تامی تاک کامل یه نوع عمل جراحی زیبایی شکم است که برای تناسب فرم و زیباتر کردن شکم و پهلو در افراد با ویژگی های خاص استفاده میشود . این عمل از عمل لیپوساکشن پیچیده تر است و باید عمل در مقیاس وسیع تری صورت گیرد ولی بازسازی بهتری نسبت به عمل لیپوساکشن انجام میدهد.این عمل جراحی معمولا به افرادی که دارای چربی اضافی و همچنین پوست آویزان در ناحیه شکم هستند پیشنهاد می شود.در فیلم بالا انیمیشن جراحی شکم را و مراحل جراحی پلاستیک شکم برای لاغری و تناسب اندام را می توانید مشاهده کنید.

برای انجام جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی به تیم جراحی نیازی نیست و یک جراح به تنهایی می تواند این عمل را انجام دهد. لازم به ذکر است که در این جراحی عمل لیپوساکشن برای فرم دهی بهتر عضلات نیز انجام می شود. جراحی شکم ابدومینوپلاستی با بی حسی موضعی در ناحیه شکم و یک آرامبخش انجام می شود که بیمار را آرام و راحت کند؛ البته در صورت استفاده از داروی بیهوشی به خواب خواهد رفت. مدت زمان عمل جراحی شکم ابدومینوپلاستی در شرایط مختلف بسته به میزان نیاز به برداشت بافت های اضافه چربی و لیپوساکشن متفاوت است. بعد از عمل ابدو برای بهبودی سریعتر باید  استفاده از گن های جراحی را حتما شروع کرد.

مراحل عمل جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی

جراحی زیبایی شکم ابدو مینوپلاستی مراحل مختلفی دارد که در زیر همه مراحل کاملا شرح داده شده است:

مرحله اول جراحی شکم ابدو مینوپلاستی

در ابتدا جراح قسمت فوقانی ناحیه لگن را برش می دهد. معمولا این برش در محل خط شورت یا گن شما قرار می گیرد. برش دوم دور ناف انجام می گیرد که این قسمت را از بافت های اطراف آزاد می کند

مرحله دوم جراحی شکم ابدو مینوپلاستی

پوست با لایه چربی زیرین از روی شکم برداشته می شود تا عضلات شکم مشخص شوند سپس جراح این عضلات را بخیه می کند و آنها را فشرده تر می سازد تا دیواره شکم فرم خوب و متناسبی بگیرد.

مرحله سوم جراحی شکم ابدو مینوپلاستی

وقتی فشرده سازی عضلات به اتمام رسید، پوست به سمت پایین کشیده خواهد شد؛ پوست اضافه جدا می شود و سوراخی برای قسمت ناف در پوست جدید ایجاد می شود.

مرحله چهارم جراحی شکم ابدو مینوپلاستی

برای خروج مایع ها از بدن در مدت بهبودی کامل  دو سوراخ ریز در زیر شکم  برای لوله های تخلیه ایجاد می شود.

مرحله پنجم جراحی شکم ابدو مینوپلاستی

در مرحله آخر برش های ایجاد شده در ناحیه شکم بخیه خواهند شد و بانداژ ها نیز بسته می شوند.

حتما بخوانید مراقبت های بعد از عمل زیبایی شکم

نکات بعد از جراحی ابدومینوپلاستی

مرکز خرید انواع گن بعد از عمل جراحی برای بهبودی سریع تر

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع گن لاغری اصل و عمل زیبایی با گارانتی اصالت کالا

عوارض جراحی زیبایی شکم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *