لیپوساکشن بازو چگونه انجام می شود؟

هدف کشیدن پوست اضافی بازو است. این امر با ایجاد یک برش در داخل بازو صورت می گیرد. برش معمولا از زیر بغل شروع شده و تقریبا تا آرنج پایین می آید. بیهوشی عمومی یا مسکن و بیهوشی موضعی انجام می گیرد. طول برش به مقدار پوستی که باید برداشته شود و لیپوساکشن بستگی دارد.

فواید لیفت بازو به طور کلی

  • دستیابی به بازو‌هایی جذاب و خوش فرم‌تر با برطرف شدن چربی‌های موضعی که بصورت توده‌ای در بازو ذخیره شده اند.
  • ایجاد ظاهری زیبا برای بازو با کاهش آویزان شدگی پوست بازو که از زیر بغل تا آرنج به سمت پایین ایجاد شده است.
  • بهبود سلامتی با حذف چربی‌ها و کم شدن وزن دست‌
  • به دست آوردن شرایط بهتری انجام فعالیت‌های فیزیکی
  • به وجود آمدن شرایطی ایده آل برای انتخاب لباس‌های دلخواه

انواع برش در عمل بازو

  •  در قسمت داخلی بازو
  •  در قسمت پشت بازو

بهترین روش لیفت بازو

یکی از بهترین روش‌های لیفت بازو انجام عمل لیپوساکشن بازو است. در این روش علاوه بر از بین بردن پوست‌های اضافه و شل کننده بازو چربی‌های پوست نیز همزمان خارج شده نتیجه قابل قبول‌ تری را برای فرم دهی بازو‌ها به همراه خواهد داشت.

به منظور انتخاب هر نوع روش غیر جراحی برای کشیدن بازو شما باید به پزشک متخصص مراجعه کرده و پزشک شما پس از بررسی شرایط بدنی و دیگر موارد، بهترین روش درمانی را برای شما انتخاب خواهد کرد.

لیپوساکشن بازو

مکانیسم عمل براکیوپلاستی یا جراحی زیبایی بازو چیست ؟

براکیوپلاستی (جراحی زیبایی بازو) با هدف خارج کردن توده چربی و پوست اضافی بازو ها به منظور لاغر شدن انجام می گیرد.

این اهداف از طریق:

  • لیپوساکشن یا خارج کردن چربی های اضافی ناحیه مورد نظر
  • حذف مستقیم پوست اضافی ناحیه بالای بازو

قابل انجام بوده که در نتیجه آن مقدار قابل توجهی از چربی و پوست اضافی ناحیه بازو حذف می شود که این عمل از سمت آرنج  به داخل زیر بغل ادامه می یابد. بعد از جراحی زیبایی بازو استفاده از گن مخصوص بازو اهمیت زیادی دارد به دلیل اینکه از زخم ها و تجمع مایع زیر پوست جلوگیری می کند.

معایب و عوارض عمل بازو

  • یکی از معایب انجام این روش به وجود آمدن جای زخم یا بخیه‌ها است که این زخم از فاصله بین زیربغل تا آرنج‌ها قابل مشاهده است.
  • از عوارض این عمل جراحی می‌توان به تورم، خونریزی و درد پس از عمل جراحی تا چند روز بعد از عمل اشاره کرد.
  • از دیگر معایب جراحی لیفت بازو این است که گاهی مواقع ممکن است فرد متقاضی به نتایج مورد نظر دست پیدا نکند و در این صورت لازم است یک بار دیگر عمل جراحی مجدد تکرار شود.

چه کسانی می توانند لیفت بازو کنند؟

شاید برای شما هم این پرسش مطرح باشد که آیا شما می توانید لیفت بازو کنید و کاندیدای خوبی برای آن هستید یا نه؟ در جواب باید بگوییم که در صورتی که به صورت منظم ورزش می کنید و در کنار ورزش، رژیم غذایی مناسبی نیز دارید، ولی باز با این حال چربی های بازوی شما کمتر نمی شود، باید بدانید که برای رهایی از این چربی ها، می توانید لیفت بازو را امتحان کنید. لیفت بازو تمامی چربی های زائدی که شما را کلافه کرده را از بین خواهد برد. با اینکه ورزش می‌ تواند باعث تقویت و بهبود عضله های بازوی شما شود، اما نمی‌ تواند پوست اضافی را که دچار افتادگی شده را برطرف کند. ​

کسانی که می خواهند لیفت بازو را انجام دهند باید از سلامتی کاملی برخوردار باشند. از طرفی باید وزن آنها ده کیلو از حالت نرمال بیشتر باشد، در این حالت شما می توانید لیفت بازو را با روش لیزر انجام دهید و به نتیجه دلخواه خودتان برسید. در حالت کلی لیفت بازو با لیزر برای افرادی بهتر جواب می دهد که سطح چربی آنها زیاد نباشد. بهترین حالت برای انجام لیفت بازو داشتن چربی متوسط و خفیف است.

لیفت بازو با لیزر

لیفت بازو با نخ

لیفت بازو با نخ روش سنتی و بدون جراحی لیفت بازو است که از گذشته برای برطرف کردن افتادگی و شل شدگی بازو انجام می شود. در این روش با گذاشتن نخ مخصوص روی پوست و کشش مناسب آن، جلوی افتادگی و چین و چروک های پوست بازو را می گیرند. این روش بدون هیچ برش و زخمی است و نخ های گذاشته شده بر روی پوست نیز بعد از دو ماه تجزیه شده و از بین می روند. این نخ ها باعث می شوند تا سلول های فیبروبلاست پوست شروع به تولید کلاژن کنند و بعد از گذشت ۸ ماه منجر به سفت شدن پوست بازو شوند.

نخ های جذب شونده باعث واکنش التهاب خفیفی در پوست می شوند که این مورد نشانه تولید کلاژن و بیشتر شدن جریان خون در پوست است. با این کار زیر پوست چارچوبی شکل می گیرد که پوست را سفت تر می کند. ۳۰ درصد نتیجه لیفت بازو با نخ در روزهای اولیه خود را نشان می دهد و بقیه نتیجه طی چهارماه آینده ظاهر می شود.

 خرید گن بازوی زنانه

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید  انواع گن بعد از عمل جراحی با گارانتی اصالت کالا

لیفت بازو با نخ باعث برطرف شدن افتادگی و شل شدگی پوست بازو می شود و استفاده از آن نیز خیلی راحت تر و سریعتر است. زمان بهبودی در این روش خیلی سریع بوده و شاهد هیچ برش یا زخمی نیستید و در ضمن نیازی به بستری شدن نیز ندارید. تاثیر این روش طولانی مدت و خطرپذیری آن نیز کمتر است.

چه کسانی نمی توانند لیفت بازو کنند؟

  • کسانی که به بیماری خاصی مبتلا هستند.
  • افراد سیگاری
  • افراد غیربزرگسال
  • افراد بزرگسالی که اضافه وزن آنها کمتر یا بیشتر از حد تعریف شده باشد.

بعد از لیفت بازو اکثر بیماران می توانند بعد از یک هفته به کار برگردند. بعد از سه هفته می توانید فعالیت فیزیکی سبک انجام دهید. بسیار مهم است که زخم ها برای مدت یک سال از نور آفتاب محافظت شوند. زخم بعد از جراحی باقی خواهد ماند اما به مرور زمان محو می شود تا زمانی که تنها یک خط سفید باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *