جراحی زیبایی سینه در عمل زیبایی بدن

برای عمل زیبایی بدن و خوش فرم کردن سینه ها و رفع افتادگی آنها انواع عمل جراحی زیبایی وجود دارد. علاوه بر خانم ها تمایل زیادی برای عمل جراحی زیبایی دارند بسیاری از آقایان به دلیل بزرگی سینه ها یا ژنیکوماستی به عمل جراحی روی می آورند . انواع عمل جراحی زیبایی سینه شامل:

ماموپلاستی

عمل ماموپلاستی یک عمل زیبایی بدن است که برای افرادی کاربرد دارد که از بزرگی بیش از حد سینه های خود رنج می برند . سینه خیلی بزرگ در خانم ها باعث درد در ناحیه شانه و گردن و یا خارش و سوزش قفسه سینه می شود. در عمل ماموپلاستی علاوه براین که چربی های اضافه سینه خارج می شود برای خوش فرم کردن سینه پوست اضافه پستان حذف می شود و نوک سینه به سمت بالا انتقال می یابد. پوشیدن سوتین طبی ماموپلاستی بعد از عمل جراحی در بهبود سریعتر بیمار نقش بسزایی دارد.

عمل بزرگ کردن سینه

برای بزرگ کردن سینه روش های مختلفی مانند استفاده از پروتز یا تزریق چربی وجود دارد. یکی از محبوب ترین روش ها در عمل زیبایی بدن برای بزرگ کردن سینه پروتز است . پروتزها براساس مواد تشکیل دهنده به دو دسته سالینی یا آب نمکی و پروتزهای سیلیکونی تقسیم می شوند. پروتزهای آب نمکی شکل مصنوعی به سینه ها می دهند و امکان پارگی و خارج شدن مایع از آن در بدن وجود دارد. در مقابل پروتزهای سیلیکونی گرانتر هستند اما در صورت آسیب دیدن این پروتزها در بدن باقی می مانند. بین مدل های پروتز سینه مدل پروتز اشکی یا قطره اشکی فرم طبیعی تری به سینه می دهد. بسته به مدل پروتز میزان برش سینه فرق دارد اما برش کوچکی بر روی پستان ایجاد می شود و پروتز زیر بافت سینه قرار داده می شود.

عمل پروتز سینه برای زیبایی بدن

برای تزریق چربی در سینه ها ابتدا باید چربی اضافی ناحیه ای از بدن مانند شکم , پهلو و ران تخلیه شود و سپس برای بزرگ شدن سینه در آن تزریق شود. با تزریق چربی دیگر نیازی به استفاده از پروتزهای سیلیکونی و سالینی نمی باشد و از همه مهم تر چربی یک بافت زنده است و فرم طبیعی به سینه می دهد. برای ترمیم سینه های نامتقارن تزریق چربی بهترین گزینه است. تزریق چربی یک عمل زیبایی بدن است به صورت سرپایی انجام می شود و بیمار سریعا بهبود می یابد.

ماستوپکسی یا لیفت سینه

زایمان یا بالا رفتن سن باعث افتادگی سینه ها و تغییر سایز آنها می شوند. یکی از عمل های زیبایی بدن ماستوپکسی است که علاوه بر تغییر بافت سینه باعث سفت شدن آن می شود. عمل جراحی لیفت سینه با یک برش در ناحیه هاله سینه و یک برش در زیر سینه انجام می شود و در طی عمل زیبایی بدن بافت و پوست اضافه سینه برداشته می شود و درنهایت سینه ها خوش فرم تر می شوند و افتادگی آنها رفع می شود.

کوچک کردن سینه مردان یا ژنیکوماستی

بیماری ژنیکوماستی یا بزرگ بودن سینه مردان باعث عدم حضور آنها در جمع می شود و حتی ممکن است گوشه گیر شوند. این بیماری ممکن است در هر سنی به صورت افزایش چربی در بافت سینه و حساس و دردناک بودن پستان بروز کند. بزرگ بودن سینه در مردان با رژیم های غذایی و یا ورزش کردن ممکن است برطرف نشود در این موارد لیپوساکشن و یا عمل جراحی که با برش در سطح سینه و برداشتن پوست و بافت چربی انجام می شود بسیار کارساز است. در عمل جراحی ژنیکوماستی در اطراف هاله تیره رنگ پستان برش ایجاد می شود و این امر باعث می شود که جای زخم زیاد مشخص نباشد. این عمل زیبایی بدن حدود یک ساعت به طول می انجامد و دوره نقاهت آن یک الی دو هفته طول می کشد.

برای آگاهی بیشتر مقاله انواع روش های کوچک کردن سینه را مطالعه کنید.

ژنیکوماستی برای عمل زیبایی بدن

انواع جراحی زیبایی شکم در عمل زیبایی بدن

چاقی و اضافه وزن , بارداری و افزایش سن باعث انباشت چربی در ناحیه شکم و پهلو می شود. برای کوچک کردن شکم و تناسب اندام انواع رژیم های لاغری و ورزش وجود دارد اما افرادی هستند که این روش ها برای آنها موثر نیست و از آن نا امید شده اند ولی این نا امیدی بی فایده است به دلیل اینکه روش های جراحی شکم یک عمل زیبایی بدن است مانند ابدو مینوپلاستی , لیپوماتیک , لیپوساکشن , لیپولیز و … می تواند در رسیدن به تناسب اندام و شکمی خوش فرم و در کل زیبایی بدن به آنها کمک کند.

برای آگاهی بیشتر مقاله انواع جراحی زیبایی شکم را مطالعه کنید.

لیپوماتیک

در این روش چربی های انباشته شده در شکم و پهلو با استفاده از ایجاد دو سوراخ کوچک در سطح شکم انجام می شود. لیپوماتیک یک عمل زیبایی بدن است که روش بی خطر و ایمن است و با استفاده از میله های فلزی چربی انباشته شده در شکم و پهلو تخریب می شود و توسط مکش خارج می شود. یکی از مزایایی لیپوماتیک امکان تزریق چربی های تخلیه شده در سایر نواحی بدن از جمله سینه و باسن است. لیپوماتیک بدون خونریزی انجام می شود و عوارضی مانند سوختگی پوست در آن وجود ندارد. بعد از لیپوماتیک برای بهبودی سریعتر لازم است که از گن مخصوص بعد عمل لیپوماتیک استفاده شود.

عمل لیپوساکشن شکم

یکی از روش های قدیمی برای تخلیه چربی شکم و پهلو عمل لیپوساکشن است که مانند لیپوماتیک انجام می شود ولی با این تفاوت که چربی انباشته شده حرارت می بیند و سپس توسط مکش از بدن خارج می شود. در این عمل زیبایی بدن امکان سوختگی پوست وجود دارد.

عمل زیبایی ابدومینوپلاستی شکم

در عمل لیپوساکشن و لیپوماتیک امکان لیفت شکم وجود ندارد و این عمل زیبایی بدن برای شکم هایی مناسب است که حالت کشسانی مناسبی داشته باشند و بعد از خارج کردن چربی های اضافه در ناحیه شکم و پهلو پوست دچار افتادگی نشود. یکی از عمل های زیبایی بدن جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی می باشد که علاوه بر خارج کردن چربی های اضافه پوست اضافه شکم برش داده می شود و افتادگی آن کاملا برطرف می شود. درعمل جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی ابتدا ناحیه زیر شکم در محل خط شورت برش داده می شود , سپس دور ناف برای آزاد شدن از بافت های اطراف برش داده می شود و پوست به همراه چربی از روی شکم برداشته می شود که ماهیچه های آن نمایان شود سپس بافت چربی و پوست اضافه برداشته شده و امکان ترمیم ماهیچه های شکم نیز وجود دارد سپس محل موردنظر بخیه زده می شود. بعد از این عمل زیبایی بدن جای زخم ها کاملا محو می شود و شما شاهد شکمی تخت و خوش فرم خواهید بود.

جراحی زیبایی شکم در عمل زیبایی بدن

لیپولیز

در جراحی شکم با لیزر با استفاده از امواج لیزر چربی های انباشته شده ذوب می شوند. روش لیپولیزر برای شکم هایی مناسب است که انباشت چربی زیادی نداشته باشند. چربی خارج شده با استفاده از جراحی شکم با لیزر قابل تزریق به نواحی دیگر نمی باشد. در این عمل زیبایی بدن عمل لیفت پوست انجام می شود و افتادگی شکم برطرف می شود و با خارج شدن چربی ها شکمی صاف و تخت خواهید داشت.

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی در عمل زیبایی بدن

داشتن بازوهای بزرگ و با پوست آویزان دغدغه بسیاری از افراد است , به دلیل اینکه ظاهر زیبایی نخواهد داشت و امکان پوشیدن لباس های مجلسی با آستین باز برای خانم ها وجود ندارد. یکی از راههای خلاص شدن از بازوهای بد فرم و ظاهری افتاده و شل عمل جراحی زیبایی بازو براکیوپلاستی است. براکیوپلاستی یک عمل زیبایی بدن است که به همراه لیپوساکشن انجام می شود به گونه ای که ابتدا توده های چربی توسط لیپوساکشن تخلیه می شوند سپس پوست اضافه در ناحیه بازو برش داده می شود. و در نهایت بازوها خوش فرم و پوست آن صاف می شود. این عمل زیبایی بدن از آرنج تا ناحیه زیر بغل ادامه می یابد. بعد از عمل براکیوپلاستی برای بهبودی سریعتر لازم است از گن بعد جراحی مخصوص عمل بازو استفاده کنید.

جراحی زیبایی بازو در عمل زیبایی بدن

جراحی زیبایی پا

خوش فرم و زیبا بودن پاها در زیبایی اندام تاثیر زیادی دارد. بسیاری از افراد بخصوص خانم ها برای داشتن ظاهری زیبا در لباس های مجلسی به زیبایی ساق پا اهمیت زیادی می دهند. برای داشتن پاهایی خوش فرم و زیبا حرکت های ورزشی زیادی وجود دارد اما امکان دارد که ورزش در خوش فرم کردن ساق پا و ران های خیلی بزرگ موثر نباشد. در این موارد روش های مختلف عمل زیبایی بدن وجود دارد که می تواند در زیبایی پاها بسیار کمک کننده باشد.

خرید گن بعد از عمل جراحی

تب گیر، نمایندگی فروش گن فاجات Fajate کلمبیا مرکز خرید انواع گن بعد از عمل جراحی زیبایی و گن لاغری با گارانتی اصالت کالا

جراحی زیبایی ساق پا

بعضی از افراد از ظاهر ساق پای خود راضی نیستند به عنوان مثال ورزشکارانی که بدن عضلانی دارند ولی ساق پای آنها تناسبی با بدن آنها ندارد یا افرادی که به طور مادرزادی و نقص عضو ساق پای آنها لاغر است و فرم زیبایی ندارد. روش های طبیعی برای خوش فرم کردن پاها و زیبایی بدن زمان بر است بنابراین عمل زیبایی بدن ساق پا می تواند در سریعترین زمان ممکن به تناسب اندام شما کمک کند. جراحی ساق پا با هدف چاق کردن آن با روش های مختلفی از جمله استفاده از پروتز , ایمپلنت و تزریق چربی انجام شود.

پروتز ساق پا

پروتز ساق پا یک عمل زیبایی بدن است که تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی نیم تنه انجام می شود. در این روش از پروتزهای سیلیکونی و تزریق ژل برای چاق شدن ساق پا استفاده می شود. برای حجیم کردن ساق پا , پروتز در قسمت بالا و یا پایین عضله ساق پا قرار می گیرد و حدود ۴۰ دقیقه به طول می انجامد. پروتز ها در بخش میانی عضله ساق پا قرار می گیرد و تنها یک برش ۴ سانتی است که در زیر زانو پنهان می شود.

پروتز ساق پا در عمل زیبایی بدن

تزریق چربی در ساق پا

در این عمل زیبایی بدن چربی موردنیاز از سایر قسمت های بدن برداشته می شود و سپس تصفیه شده و در ناحیه ساق پا تزریق می شود. این عمل زیبایی بدن تحت بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست. میزان حجیم شدن ساق پا در تزریق چربی نسبت به کاشت پروتز کمتر است.

لیپوماتیک ساق پا

لیپوماتیک ساق پا یک عمل زیبایی بدن است که برای لاغر کردن ساق پا کاربرد دارد. در این روش با استفاده از میله های فلزی سلول های چربی تخریب شده و با استفاده از مکنده خارج می شوند. این عمل زیبایی بدن تحت بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام می شود. بعد از عمل امکان کبودی و یا تورم ساق پا وجود دارد که به زودی برطرف می شود.

جراحی زیبایی ران پا

نشستن طولانی و کم تحرکی باعث انباشت چربی در ران ها می شوند. یکی از عمل های جراحی برای زیبایی و خوش فرم کردن ران ها عمل لیفت ران یا تایوپلاستی می باشد. در جراحی زیبایی ران پا در عمل زیبایی بدن با برداشتن پوست اضافه ظاهری زیبا و صاف و هموار به ران پا داده می شود. اما برای حذف چربی های انباشته شده در ران پا از لیپوساکشن استفاده می شود و اگر بعد از برداشتن چربی پوست در ناحیه ران دچار افتادگی شود از ترکیب عمل لیفت ران و لیپوساکشن استفاده می شود.

عمل زیبایی واژن در عمل زیبایی بدن

در سالهای اخیر عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی مخاطبان زیادی دارد. لابیاپلاستی یک عمل زیبایی بدن است که با هدف بهبود شکل ظاهری لبه داخلی و لبه بیرونی واژن انجام می شود. بیشتر مراجعه خانم ها برای عمل زیبایی واژن به منظور کاهش اندازه و طول لایه داخلی واژن است که به دلیل بزرگ بودن در هنگام لباس پوشیدن و یا در حین انجام تمرینات ورزشی باعث درد و ناراحتی می شود. روش های مختلفی برای عمل زیبایی واژن وجود دارد اما استفاده از لیزر برای جراحی لابیاپلاستی رایجترین روش است. در این روش ضخامت پوست لابیا کاهش می یابد و نازک می شود و بافت خارجی پوست به کمک لیزر کاهش می یابد. عمل زیبایی واژن با لیزر تحت بی حسی موضعی انجام می شود و بدون خونریزی و بخیه است.

لیفت پوست در عمل زیبایی بدن

عواملی مانند پیری , بارداری و یا ژنتیک باعث می شود پوست بدن حالت کشسانی خود را از دست بدهد و در ناحیه ران و شکم دچار افتادگی شود و شکل و ظاهری آویزان پیدا کند. بادی لیفت یا کشیدن پوست بدن با هدف برطرف کردن سطح ناهموار و نامنطم پوست انجام می شود. در این روش برش هایی مانند بیکینی ایجاد می شود که قسمت ران , کشاله ران و باسن سفت و خوش فرم شوند. همچنین برش هایی در کنار بدن برای برداشتن پوست شکم ایجاد می شود. در کنار کشیدن و لیفت پوست بدن بهتر است لیپوساکشن نیز انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *