لاغری و تناسب اندام یکی از دغدغه های مهم بسیاری از افراد است که دوستدار مد و زیبایی هستند. لاغری زیر شاخه های مختلفی دارد ازجمله لاغری در ناحیه شکم و پهلو , لاغری بازو و حتی لاغری صورت. امروزه روش های مختلفی برای رسیدن به اندام ایده آل وجود دارد. در ادامه روش لاغری و انواع آن بیان می شود.

روش لاغری شکم و پهلو

شکم و پهلو یکی از قسمت های بدن هستند که تمایل زیادی به انباشت چربی دارند و برای داشتن شکمی صاف و خوش فرم و پوشیدن هر لباسی بدون نگرانی باید رژیم غذایی رعایت شود.  البته بسیاری از افراد برای داشتن شکمی تخت و پهلوهای خوش فرم خود را به زحمت می اندارند حتی ممکن است به عمل جراحی زیبایی شکم روی آورند .

روش های که برای لاغری شکم و پهلو وجودارد عبارتند از:

ورزش برای لاغری شکم و پهلو

اولین نکته برای لاغری داشتن اراده و انگیزه است وگرنه هزاران رژیم غذایی و تمرین های ورزشی نمی تواند در تناسب اندام شما موثر باشد. فعالیت های ورزشی متفاوتی برای چربی سوزی در ناحیه شکم و پهلو وجود دارد که اگر به صورت منظم انجام شود شما شاهد تغییرات زیادی در تناسب اندام خود خواهید بود. فقط کافی است که با روزی نیم الی یک ساعت فعالیت ورزشی خود را در منزل یا در باشگاه های ورزشی به صورت هوازی یا کار با دستگاه شروع کنید.حرکت های ورزشی یک روش لاغری است که می تواند در تناسب و چربی سوزی شکم و پهلو موثر باشند شامل:

ورزش برای لاغری شکم و پهلو

لاغری شکم و پهلو با رژیم غذایی

ورزش فواید زیادی دارد و می تواند در خوش فرم شدن بسیار موثر باشداما نباید داشتن رژیم غذایی مناسب و زیر نظر پزشک تغذیه را نیز نادیده گرفت. نکاتی که باید هنگام خوردن مواد غذایی به آن توجه شود می تواند موارد زیر باشد.

لاغری شکم و پهلو با رژیم غذایی

لاغری شکم و پهلو با طب سنتی

استفاده از گیاهان دارویی برخلاف تصور اکثر افراد در صورت عدم استفاده صحیح می تواند خطرناک باشد و همین تصور باعث می شود بسیاری از افراد برای لاغری در ناحیه شکم و پهلو به طب سنتی و گیاهان دارویی روی آورند. در طب سنتی براساس مزاجی که فرد دارد راهکارهای کاهش وزن برای آنها ارایه می دهند. افراد براساس مزاج به چهار دسته تقسیم می شوند که طبق طب سنتی دو دسته از افراد دموی و بلغمی مزاج مستعد چاقی شکم و پهلو هستند. که دلیل چاقی در این دو مزاج به دلیل رطوبت داشتن بدن است اما شکل چاقی آنها با یکدیگر متفاوت است. به گونه ای که افراد دموی مزاج اضافه وزن و چاقی آنها به صورت عضله ای است اما افراد بلغمی مزاج چاقی آنها به صورت چربی های انباشته است.

در طب سنتی عوامل اضافه وزن می تواند موارد زیر باشد:

راهکارهای طب سنتی برای کاهش وزن

راهکارهای طب سنتی برای کاهش وزن

روش لاغری بازو

چاقی بازو به دلیل رسوب چربی در این ناحیه به وجود می آید و به راحتی نمی توان از شر انباشت چربی در بازو خلاص شد. نداشتن فعالیت های ورزشی و افزایش سن به تدریج باعث رسوب چربی در بازو و چاقی آن می شود. خوش فرم بودن بازوها نقش زیادی در زیبایی و تناسب اندام شما در هر لباسی دارد. برای داشتن بازوهایی خوش فرم لیفت بازو نیز می تواند کارساز باشد برای داشتن بازوهای خوش فرم انجام حرکت های ورزشی زیر بسیار ضروری است:

طناب زدن روش لاغری بازو

روش لاغری بازو با دمبل

لاغری بازو با حرکت شنا

حرکت صندلی برای بازو

تاثیر گن لاغری در تناسب اندام

گن ها به دلیل داشتن خاصیت چسبندگی و فشردگی در کاهش اندازه و حجم  بدن تاثیر زیادی دارند. گن  که علاوه بر اینکه از افتادگی عضلات جلوگیری می کند, با ایجاد گرما و تعرق زیاد آب میان بافتی اندام را کاهش می دهد و می تواند در چربی سوزی بسیار موثر باشد. گن های لاغری گردش جریان خون را افزایش می دهد و حس آرامش و راحتی به فرد می بخشد و در صورت استفاده مداوم می تواند در کاهش وزن موثر باشد. البته باید بدانید برای لاغری و کاهش وزن تنها استفاده از گن کافی نیست بلکه همراه با آن باید رژیم غذایی مناسب و تمرینات ورزشی داشته باشید.

فواید و مضرات گن در تناسب اندام

پوشیدن گن سریع ترین راه برای خوش فرم نشان دادن بدن است و هنگام استفاده  باید از آسیب هایی که به بدن وارد می کند آشنا شوید. عوارض گن لاغری شامل موارد زیر است:

ساعت-شنی-فاجات

پوشیدن گن های مناسب و همراه با رژیم غذایی و ورزش می تواند فواید زیادی داشته باشد. فواید استفاده از گن لاغری مردانه و زنانه  شامل:

تاثیر گن ساعت شنی در لاغری

برای تناسب اندام گن های لاغری زیادی وجود دارند که یک روش لاغری است که دارای مزایا و معایبی می باشند. گن لاغری ساعت شنی به دلیل باریک تر کردن بدن در ناحیه کمر بیشترین محبوبیت را در بین گن های لاغری دارد و به هنگام پوشیدن بلافاصله یک الی دو سایز از دور کمر را کاهش می دهد. این گن به گونه ای طراحی شده که به راحتی می توان در هنگام ورزش, پیاده روی و در زمان کار در اداره در زیر هر لباسی پوشیده شود. پوشیدن گن ساعت شنی باعث فشرده شدن معده می شود و باعث می شود فرد غذای کمتری استفاده کند و این امر می تواند در فرآیند کاهش وزن و لاغری موثر باشد. گن ساعت شنی تنها گنی است که چربی های اضافه پشت کمر و زیربغل را پوشش می دهد و می تواند در سفت نگه داشتن شکم و پهلو و خوش فرم نگه داشتن آنها تاثیر زیادی داشته باشد. اگر هریک از روش های ارایه شده تاثیری در لاغری شما نداشته باشد می توانید از جراحی زیبایی شکم برای خوش فرم کردن شکم و پهلو خود بهره ببرید. لازم بذکر است که پوشیدن گن بعد از جراحی از جمله گن لیپوماتیک برای جراحی زیبایی لیپوماتیک در بهبود سریعتر بیمار بسیار موثر است.

خرید بهترین گن لاغری ساعت شنی اصل کلمبیا

داشتن رژیم غذایی مناسب و پوشیدن گن لاغری در کنار ورزش کردن تاثیر زیادی در تناسب اندام و لاغری دارد. گن لاغری ساعت شنی اصل کلمبیا فروشگاه تب گیر دارای دو لایه داخلی و بیرونی و یک لایه مکمل میانی است که فشار در ناحیه شکم را افزایش می دهد. الیاف سازنده این گن از نوع ویول تکست است که باعث تبادل هوا و مانع تعرق بیش از حد بدن می شود و امکان پوشیدن آن در کل مدت روز وجود دارد.

خرید گن لاغری مرکز خرید انواع گن لاغری ساعت شنی اصل کلمبیا


فروشگاه اینترنتی تب گیر نمایندگی گن فاجاتFajate کلمبیا ارائه دهنده انواع گن لاغری , گن بعد از جراحی و محصولات بارداری و زایمان با تضمین کیفیت و اصالت کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *